piątek, 2 listopada 2012

15. Fixed lomo lc-a

lomo lc-a



 







7 komentarzy:

  1. http://www.photoblog.pl/cherrilady/136617606 to ty? Ścięłaś włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie to trudne pytanie:D tak, to ja, ale też Marysia Kaczmarzyk. Ja jestem na tych zdjęciach gdzie jest też ten złotawy naszyjnik i fakt, ścięłam włosy, ale nie tak jak na tym np. pierwszym od lewej od góry zdjęciu widać, bo to jest 'dawna grzywka' :D Ścięłam 10 cm i teraz mam włosy do pępka :)

      Usuń
  2. + miło by było jakbyście czasem też napisali coś na temat zdjęć które dodaje.. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne zdjęcia! jestem pod wielkim wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pięknie dziękuję, takie komentarze są niezwykle motywujące:)

      Usuń
  4. I co robiłaś na tej uczelni? O jakim profilu ona była?

    OdpowiedzUsuń